loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم
مهدی بازدید : 40 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

1 دانلود نرم افزار Darunama v0.1   موبایل دارونما بانک اطلاعاتی جامع داروها

 

Darunama یکی از بهترین نرم افزارهای داروشناسی و پزشکی برای اندروید می باشد. توسط این نرم افزارشما به بانک کامل اطلاعات داروها ، شرکت های سازنده ، تداخل دارویی ، عوارض و … داروها دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد و به همین دلیل همواره به روز بوده و جدیدترین داروها در آن قرار می گیرد.

 

مهدی بازدید : 27 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Art Alive 3D Pro lwp دانلود نرم افزار Art Alive 3D Pro lwp v1.0

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با دریافت مجموعه Art Alive 3D Pro lwp شگفت انگیز ترین عکس های هنری را بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود به همراه داشته باشید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا نقاشی ها ، دیوار ها و مبلمان موجود در تصویر زمینه را تغییر دهید . دقت داشته باشید که این لایو والپیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است  که این تصویر زمینه ممکن است با کمی تاخیر در برخی دستگاه های اندرویدی اجرا شود .

مهدی بازدید : 38 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

ChatON copy نرم افزار ChatON v3.1.25

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار ChatON یک جامعه جهانی با میلیون ها کاربر برای خود ایجاد کنید ! شما می توانید با بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در بیش از ۲۳۷ کشور و ۶۷ زبان مختلف چت کنید . برای اجرا تنها کافی است یک اکانت برای خود ایجاد کرده و سپس وارد آن شوید . این برنامه به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیببانی کرده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی تبلت های خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از زبان های کره ای، چینی ، ژاپنی ، انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی ، ایتالیایی پشتیبانی می کند .

مهدی بازدید : 38 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Scan QR and Barcode Reader1 دانلود نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader v2.0

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بارکد محصولات را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را بر روی بارکد قرار دهید . پس از شناخت بارکد توسط نرم افزار اطلاعات جامعی درباره محصول به دست خواهید آورد . اطلاعات مربوط به محصولات را به دست آورده و آن ها را با دوستان عزیزتان به اشتراک بگذارید .

مهدی بازدید : 48 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Global Defenbie War1111111 دانلود بازی Global Defense: Zombie War v1.2.3

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما دوست دارید تا زامبی ها را به صورت دسته جمعی بکشید ؟ اگر به این کار علاقه مند هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Global Defense: Zombie War را از دست ندهید . این آخرین جنگ میان زامبی ها و انسان هاست . ماموریت شما در این بازی این است که برج های مستحکمی در کنار جاده ها بسازید و از انسان ها در برابر زامبی ها محافظت نمایید . دقت داشته باشید که در طول مراحل با طیف گسترده ای از زامبی ها رو به رو شده که بایستی تمامی آن ها را از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های مورد نظر خود را ارتقا دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها , وجود ۹ برج مختلف و کشتار دسته جمعی زامبی ها اشاره داشت .

مهدی بازدید : 131 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

PinWar دانلود بازی PinWar v1.3.0

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی PinWar  شما باید وارد نبرد با دوستان شده و آن ها را به چالش بکشانید . هدف شما این است تا توپ را از حریف خود بگیرید . سعی کنید تا قدرت یو پی اس را جمع آوری کرده و در نهایت از آن استفاده کنید . ماموریت های متعددی در انتظار شما خواهد بود . دقت داشته باشید که محیط این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است . همچنین لازم به ذکر است که آیتم های متنوعی نیز در این بازی وجود دارد . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

مهدی بازدید : 182 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

rsz 1google maps for android updated again with offline mode دانلود نرم افزار موقعیت یاب Google Maps v7.1.0

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار Google Maps یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه مکان یابی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با جی پی اس گوشی خود مکان های مورد نظر خود را پیدا کنید . اگر قصد دارید تا  با دوچرخه ، ماشین و پیاده به جایی بروید ، تنها کافی است آدرس مکان مورد نظر خود را وارد اپیلیکشن کرده ، سپس نقشه گوگل شما را به مسیر مورد نظرتان هدایت می کند . همچنین لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود تا خیابان ها ، رستوران ها و موزه ها را در بر روی نقشه مشاهده کنید .

مهدی بازدید : 37 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Metal Wars دانلود بازی Metal Wars 3 v1.0 + data

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در سال ۲۱۰۰ میلادی ، در یک سیاره ای یک ملت واحد و یکپارچه به نام فدراسیون زمین تاسیس شد . با این حال مردم همگی با هم به وحدت رسیدند . اما اقلیت های مذهبی متعددی که به شدت مخالف با مذهب امپریالیسم بودند ، اصرار بر جدایی این اتحاد داشتند . این ها همگی در بازی Metal Wars 3 وجود دارد . نیروهای EF  به طرز وحشیانه ای شکست خوردند و درگیری داخلی شدیدی  در میان آن ها به وجود آمد . شما باید در این بازی با استفاده از ۴۰ سلاح متنوع ، مراحل را پشت سر گذاشته و دشمنان خود را از بین ببرید .

مهدی بازدید : 50 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

UC Browser Mini دانلود نرم افزار UC Browser Mini 8.7.0

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

 

مهدی بازدید : 44 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Air Patriot دانلود بازی Air Patriots v1.18

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی Air Patriots  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما باستی کنترل یک اسکادران هواپیما را به دست گرفته و  با دنبال کردن مسیر های مختلف ، مراحل را پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که این بازی بر خلاف سایر  بازی های دفاعی بوده و شما بایستی تنها با چرخاندن انگشتان خود هواپیما را کنترل نمایید و از سرزمین خود دفاع کنید . همچنین لازم به ذکر است جلوه های صوتی به کار رفته و گیم پلی این بازی فوق العاده هیجانی بوده که به شما پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

مهدی بازدید : 32 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Asphalt 8 Airborne دانلود بازی Asphalt 8: Airborne v1.0.0 + data

 

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

پس از ماه ها انتظار سرانجام آخرین نسخه از محبوب ترین بازی سبک ریسینگ اندروید یعنی Asphalt 8: Airborne ارایه گردید . اکنون این بازی را دانلود کده و حس رانندگی با سرعت بالا در محیطی پویا که با بهره گیری از یک موتور فیزیکی جدید ساخته شده است را تجربه کنید .
در آسفالت ۸ شاهد ۴۷ خودروی لوکس جدید خواهید بود که هر یک با ویژگی های خاص خود و نهایت دقت در طراحی آماده خدمت رسانی به شما هستند . خودروهایی نظیر لامبورگینی Veneno ، بوگاتی Veyron و فراری FXX از جمله این مدل ها می باشند . صداهای ضبط شد با کیفیت از موتور خودروهای یاد شده و دیگر اتومبیل های موجود در این بازی قطعا شما را هنگام راندن آنها به وجد خواهد آورد . اگر تا کنون هیجان بسسیاری وجود شما را فرا گرفته است لازم است بدانید که برگزاری مسابفات در چندین مکان بسیار زیبا در سرتاسر جهان نظیر ایسلند ، نوادا ، ونیز و … هیجانی دوچندان را به شما خواهد بخشید . افکت های گرافیکی شگفت انگیزی نظیر بازتابش لحظه ای ژئومتریک از دیگر ویژگی های آسفالت ۸ نسخه هوابرد می باشد .
و در انتها اگر به برگزاری مسابفات شبکه ای با دوستان خود علاقه مندید قطعا این بازی با شبیه ساز بسیار قدرتمندش که امکان گرد هم آوردن چندین بازیکن تا ۸ نفر را فراهم آورده است می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد . بی شک آسفالت ۸ همانند هیچ کدام از بازی های ماشینی که تا کنون انجام داده اید نخواهد بود !

مهدی بازدید : 32 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Modern War World Domination دانلود بازی Modern War – World Domination 3.8.4.5

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Modern War – World Domination  شما باید یک امپراطوری نظامی قدرتمند را تشکیل داده و دشمنان خود را از بین ببرید . به جنگ های مدرن بپیوندید و دشمنان خود را نابود کنید . در ابتدا باید به رقبای خود حمله کرده و کشور ها و مناطق بسیار زیادی را تحت سلطه خود درآورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان حمله به مناطق مختلف ، گیم پلی سرگرم کننده ، ایجاد مرکز فرماندهی و گرافیک خیلی خوب آن  اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی به صورت آنلاین ارائه شده و برای اجرای آن احتیاج به اینترنت خواهید داشت .

مهدی بازدید : 32 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

The Tribez2 دانلود بازی The Tribez 1.45

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بازی The Tribez  شما را برای سفر به یک جزیره مرموز دعوت می کند .  در ابتدا باید سرزمین های جدیدی را کشف کرده و سپس آن ها را آباد کنید . اقتصاد کشور خود را توسعه داده و وضع کشور خود را بهبود ببخشید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید می توانید برای ساخت و ساز ساختمان های خود از سایر قبایل کمک بگیرید . در این بازی شما بایستی بیش از  ۱۰۰ ساختمان بسیار زیبا و شیک بسازید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار پر زرق و برق می باشد .

مهدی بازدید : 52 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

توجه: نسخه جدید بازی تنها دارای فایل نصبی بوده و دیتا باید از طریق گوشی دانلود شود پس به اشتباه نسخه قدیمی را دانلود نکنید!

برنده جایزه بهترین بازی شوتر اول شخص زامبی دوباره بازگشته است! نسخه اول این بازی تاکنون بیش از ۲۶ میلیون بار دانلود شده است. در بازی DEAD TRIGGER 2 وارد دنیایی شوید که تمام انسان ها برای بقای خود در حال جنگ با زامبی ها می باشند. یک محل امن و مجهز پیدا کنید تا از زامبی ها مخفی بمانید تا بتوانید راهی برای زنده ماندن یا مبارزه با آن ها پیدا کنید. طاعون زامبی در سراسر کره زمین پخش شده است و تنها راه مبارزه با آن کشتن زامبی های تشنه به خود انسان است! این به شما بستگی دارد که آیا می توانید برای بقا خود و بشریت آن ها را نابود کنید یا خیر؟

انگشت شما قوی تر از تفنگ است

کنترل بازی را می توانید از میان سه حالت کنترل لمسی، کنترل مخصوص بازیکنان ویژه و جوی استیک انتخاب نمایید. آیا بازی بر روی کنسول را ترجیح می دهید؟ نگران نباشید این بازی به طور کامل از گیم پد پشتیبانی می کند.

گرافیک بی نظیر (آب دهانتان سرازیر خواهد شد)

پوشش گیاهی پویا، بازتاب واقعی آب، افکت های فوق العاده و سایر ویژگی ها دست به دست هم داده اند و یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی که تاکنون نظبر آن را مشاهده نکرده اید ایجاد کرده اند! در کوچه های تاریک و خلوت، خیابان ها، معادن فلز متروکه و صحرای آفریقا به کشتار زامبی ها بپردازید.

داستان فوق العاده زیبا و واقعی

شما تنها نیستید! شرکت در مقاومت جهانی، مبارزه برای به دست آوردن ایستگاه های رادیویی و بقا در بخش تک نفره بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

مخفیگاه

در مکان های مختلف بگردید و افرادی را که مهم به نظر می رسند نجات دهید. این افراد ممکن است شامل: پزشک، قاچاقچی، مهندس و … باشد به شما در بدست آوردن سلاح های جدید کمک خواهند کرد.

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط این بازی فوق العاده به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


مهدی بازدید : 37 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

 

در این بازی String Fighter با یک سبک جنگی متفاوت رو به رو خواهید شد زیرا در آن مبارزهای شما به شکل و شمایل عروسک گردانی مدیریت می شوند می شود به آن ها مبارز های نخی و عروسکی می گویند. همچنین می توانید کاراکتر مورد علاقه خود را انتخاب کنید و وارد مسابقات شوید، با گذشت از هر رقیب باید به مبارزه ای دشوارتر بروید، با کسب مقام قهرمانی و شکست تمامی حریفان خود را به عنوان بهترین مبارز جهان عروسک ها مطرح کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

- کنترل سبک کشته شدن بازنده

- بازکردن شخصیت های قبل شده با گذشت از مرحله های تعیین شده

- ارائه فیزیک واقعی

- امکان برش قسمت مورد نظر عروسک

 
مهدی بازدید : 36 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

اندرویدکده اولین سایت منتشر کننده بازی در ایران

حجم دیتا بعد از اکسترکت کردن ۷۲۵ مگابایت!

جهانی از رزمندگان ماجراجو، حماسی و مبارزه ای در این بازی World of Warriors دور هم جمع شده اند. گروهی از جنگجویان ماهر را به استخدام خود درآورید تا در جنگ های سرنوشت ساز و حیاتی شرکت کنند. توجه کنید بازی به صورت رایگان ارائه شده است و به تمامی قسمت ها و مراحل دسترسی کامل خواهید داشت. همچنین می توانید نیروهای خود را از بین ۱۰۰ ارتش تاریخی و حماسی با سبک های مختلف امتحان کنید و پس از استخدام نیرو باید با آموزش های صحیح آن را رهبری کنید تا در جنگ ها پیروز از میدان خارج شوند.

ویژگی های اصلی بازی:

- گرافیک سه بعدی فوق العاده زیبا

- وجود تقویم روزانه و هفتگی برای شرکت در جنگ ها

- امکان رقابت برای کسب جایزه های بزرگ

- وجود سطوح و مراحل مختلف

درباره ما
دانلود رایگان فیلم و سریال و برنامه و بازی و آهنگ این سایت برای بهتر شدن نیاز به حمایت شما دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آدرس بعدی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 679
  • بازدید ماه : 1,794
  • بازدید سال : 16,576
  • بازدید کلی : 331,583