loading...
دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم
مهدی بازدید : 40 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

1 دانلود نرم افزار Darunama v0.1   موبایل دارونما بانک اطلاعاتی جامع داروها

 

Darunama یکی از بهترین نرم افزارهای داروشناسی و پزشکی برای اندروید می باشد. توسط این نرم افزارشما به بانک کامل اطلاعات داروها ، شرکت های سازنده ، تداخل دارویی ، عوارض و … داروها دسترسی پیدا می کنید. این نرم افزار به صورت آنلاین می باشد و به همین دلیل همواره به روز بوده و جدیدترین داروها در آن قرار می گیرد.

 

مهدی بازدید : 27 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Art Alive 3D Pro lwp دانلود نرم افزار Art Alive 3D Pro lwp v1.0

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با دریافت مجموعه Art Alive 3D Pro lwp شگفت انگیز ترین عکس های هنری را بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود به همراه داشته باشید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا نقاشی ها ، دیوار ها و مبلمان موجود در تصویر زمینه را تغییر دهید . دقت داشته باشید که این لایو والپیپر فوق العاده کم مصرف بوده و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . همچنین لازم به ذکر است  که این تصویر زمینه ممکن است با کمی تاخیر در برخی دستگاه های اندرویدی اجرا شود .

مهدی بازدید : 38 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

ChatON copy نرم افزار ChatON v3.1.25

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار ChatON یک جامعه جهانی با میلیون ها کاربر برای خود ایجاد کنید ! شما می توانید با بیش از ۱۰۰ میلیون نفر در بیش از ۲۳۷ کشور و ۶۷ زبان مختلف چت کنید . برای اجرا تنها کافی است یک اکانت برای خود ایجاد کرده و سپس وارد آن شوید . این برنامه به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیببانی کرده و می توانید با خیال راحت آن را بر روی تبلت های خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از زبان های کره ای، چینی ، ژاپنی ، انگلیسی ، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی ، ایتالیایی پشتیبانی می کند .

مهدی بازدید : 38 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

Scan QR and Barcode Reader1 دانلود نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader v2.0

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Scan – QR and Barcode Reader این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بارکد محصولات را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را بر روی بارکد قرار دهید . پس از شناخت بارکد توسط نرم افزار اطلاعات جامعی درباره محصول به دست خواهید آورد . اطلاعات مربوط به محصولات را به دست آورده و آن ها را با دوستان عزیزتان به اشتراک بگذارید .

مهدی بازدید : 182 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

rsz 1google maps for android updated again with offline mode دانلود نرم افزار موقعیت یاب Google Maps v7.1.0

 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار Google Maps یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه مکان یابی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با جی پی اس گوشی خود مکان های مورد نظر خود را پیدا کنید . اگر قصد دارید تا  با دوچرخه ، ماشین و پیاده به جایی بروید ، تنها کافی است آدرس مکان مورد نظر خود را وارد اپیلیکشن کرده ، سپس نقشه گوگل شما را به مسیر مورد نظرتان هدایت می کند . همچنین لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود تا خیابان ها ، رستوران ها و موزه ها را در بر روی نقشه مشاهده کنید .

مهدی بازدید : 50 دوشنبه 30 تیر 1393 نظرات (0)

UC Browser Mini دانلود نرم افزار UC Browser Mini 8.7.0

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک مرورگر های متعددی برای دستگاه های اندروید وجود دارد . اما در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید به نام UC Browser Mini را به شما کاربران عزیز داریم . احتمالا تمامی کاربران با نام این مرورگر آشنا هستند ! می توانید تجربه وبگردی بسیار خوبی را با استفاده از این مرورگر داشته باشید . یکی از قابلیت های اصلی این مرورگر ، می توان به امکان دانلود چندین فایل به صورت همزمان اشاره داشت . میلیون ها کاربر در سراسر دنیا با استفاده از دانلود منیجر این برنامه فایل های خود را از اینترنت دریافت می کنند . UC Browser Mini یک راه هوشمند و سریع برای دانلود موزیک ، عکس و فیلم می باشد . به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان نسخه جدید این نرم افزار را از دست ندهید .

 

درباره ما
دانلود رایگان فیلم و سریال و برنامه و بازی و آهنگ این سایت برای بهتر شدن نیاز به حمایت شما دارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آدرس بعدی سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 802
  • کل نظرات : 43
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 98
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 669
  • بازدید ماه : 1,784
  • بازدید سال : 16,566
  • بازدید کلی : 331,573